ZBIOROWE MALOWANIE IV EDYCJA- ZAPISY

Kochane, jeśli jesteście ze mną już troszkę dłużej to doskonale wiecie, że co roku organizuję projekt na swoim blogu. Dotyczy on zdobień paznokci przez kilka tygodni, które wykonuje się na podstawie inspiracji, które daję na dany tydzień. W tym roku będzie 6 tygodni, czyli 6 motywów, które będą pojawiać się razem z podsumowaniem poprzedniego tygodnia, a daty tych wpisów przedstawione zostały poniżej. Natomiast motywy dotyczyć będą:
  1. tydzień: Andrzejki - 20.11.2016
  2. tydzień: Mikołajki - 28.11.2016
  3. tydzień: Zima - 06.12.2016
  4. tydzień: Prezenty - 12.12.2016
  5. tydzień: Święta - 20.12.2016
  6. tydzień: Sylwester - 26.12.2016.
Oczywiście logo projektu pozostaje niezmienne. Także jeśli chciałybyście wziąć udział w projekcie do koniecznie zapisujcie się już dzisiaj w komentarzach. A jeśli chcecie to dodajcie baner na swoim blogu tak, aby inne dziewczyny dowiedziały się o Zbiorowym Malowaniu:) Jeśli chcecie poczytać o zeszłorocznej akcji, to zapraszam Was >TUTAJ<

Rozumiem, że w okresie przedświątecznym mamy coraz mniej czasu i coraz więcej obowiązków. Dlatego nie wymagam wyłączności prac, tzn. jeśli będziesz brać udział w kilku projektach, to możesz po prostu podesłać do mnie pracę, którą zrobiłaś na inny konkurs. Oczywiście przewiduję nagrody dla dziewczyn, których prace będą ocenione najwyżej w dwóch kategoriach, czyli estetyka pracy oraz odwzorowanie motywu. Dodatkowe punkty będzie można zebrać poprzez głosowanie w ankietach, czyli tak jak w zeszłym roku. 

LOGO ZBIOROWEGO MALOWANIA


Podsumowując wszystkie zasady:
  • zgłoszenie się poprzez komentarz pod tym wpisem,
  • umieszczenie baneru na swoim blogu z podlinkowaniem go do mojego bloga,
  • wykonanie pracy zgodnie z inspiracją na dany tydzień, 
  • umieszczenie na swoim blogu wpisu ze zdjęciami pracy, a następnie podesłanie linka z tym wpisem do mnie (w formie komentarza),
  • brak wyłączności prac,
  • nagrody dla dziewczyn, których wszystkie prace uzyskają największą liczbę punktów,
  • darmowa wysyłka nagród tylko na terenie Polski.
Jeśli miałybyście jakieś dodatkowe pytania to koniecznie piszcie w komentarzach! :) Z chęcią odpowiem i wyjaśnię co i jak:) Mam nadzieję, że frekwencja będzie duża! :)


24 komentarze:

  1. zgłaszam się :-) to mój czwarty raz, hihi, cieszę się, że jest kolejna edycja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w tej edycji nie zabraknie Ciebie!:)

      Usuń
  2. Powodzenia życzę tym, które się zgłoszą ;-) Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :) w zeszłym roku brałam udział pierwszy raz, fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio mam mniej czasu, ale powinnam dać radę - zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zabawa! :D Ja niestety się nie dołączę, bo nie umiem ładnie zdobić paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, powodzenia :) Obserwuję z przyjemnością i ciekawością nowych konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zostaniesz dłużej na moim blogu:)

      Usuń
  7. super dziewczyny, im więcej inspiracji na nowe mani tym lepiej! ja robię sobie zawsze hybrydki semilackiem bo nie mam czasu żeby co chwilę zmieniać paznokcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, co mi tam :) Co prawda to dwa projekty naraz, ale trudno ;) Po prostu rodzina nie bedzie miała ze mnie pożytku przed tymi świetami hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super!:) Pamiętaj, że jeśli nie zdążysz zrobić zdobienia na mój projekt to możesz podesłać pracę z tego drugiego projektu :)

      Usuń
  9. Zgłaszam się! Zdjecia będę wrzucać na Instagram, a na koniec zrobię podsumowanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chętnie spróbuję sił u Ciebie. A chciałam się dowiedzieć czy prace musimy wysłać do czy od wyznaczonych terminów. Czyli jeśli pierwszy tydzień jest 20.11.2016 to musimy przed tym terminem przysłać pracę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! :) odnośnie terminów to już wszystko wyjaśniam (w nowym wpisie) :)

      Usuń
  11. zgłaszam się, szkoda, że ominęłam początek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)