OLEJ KROKOSZOWY BIO- MOJE WRAŻENIA

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją, w której chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat oleju krokoszowego. Kupiłam go w sklepie internetowym Kopalnia zdrowia, który możecie znaleźć >TUTAJ<. Jeśli jesteście zainteresowane tym olejem, albo chcecie się dowiedzieć do czego go wykorzystuję to koniecznie zostańcie ze mną! :)

 



Olej krokoszowy jest przeznaczony do skóry tłustej i trądzikowej, a jego głównym zadaniem są właściwości przeciwzapalne i oczyszczające. Zatem idealnie się spisze w walce z trądzikiem oraz przy pielęgnacji skóry wymagającej. Ja swój olej wybrałam z firmy Etja i za 50ml zapłaciłam 10,90. Produkt jest zapakowany w ciemną buteleczkę z pompką, która genialnie ułatwia jego aplikację.



Jak wiecie zmagam się z moim trądzikiem, którego jest coraz mniej. A znaczną poprawę zauważyłam gdy zmieniłam swoją pielęgnację cery, o której pisałam Wam >TUTA< I to właśnie tam mogłyście zobaczyć, że znajduje się on w mojej codziennej pielęgnacji. Stosuję go rano jak i wieczorem, a czasem dodaję także do maseczek. Skład oleju jest rewelacyjny, gdyż zawiera tylko olej tłoczony na zimno, który zawiera największą ilość kwasu linolowego oraz kwas olejowy, palmitynowy i witaminy A i E. Ze względu na swój skład producent zaleca stosowanie tego oleju do bezpośredniej aplikacji na twarz i ciało, do kąpieli zmiękczających skórę, jako dodatek do kosmetyków oraz jako produkt do hamowania porostu włosów po depilacji. Tego ostatniego zastosowania nie testowałam :)



Efekty jakie zauważyłam podczas aplikowania tego oleju to przede wszystkim redukcja wyprysków, łagodzenie zaczerwienień, wybielanie zmian potrądzikowych oraz uspokojenie cery co skutkowało mniejszą ilością nowych nieprzyjaciół. Tak więc dla mojej cery sprawdza się idealnie, gdyż po prawie dwóch miesiącach widzę znaczną różnicę i ogromną poprawę!



Podsumowując chciałabym przedstawić Wam zalety tego produktu:

  • baaaaaaaardzo wydajny! (stosuję go 2 miesiące, a została mi jeszcze 1/3 buteleczki, przy czym aplikuję go 2-3 razy dziennie),
  • zdecydowanie widać korzystne działanie i genialny wpływ na stan mojej cery,
  • brak reakcji alergicznych,
  • uspokaja cerę oraz powoduje zmniejszenie liczby nowych wyprysków,
  • dobrze współgra z innymi olejami, np. z olejem macadamia,
  • nowe wypryski szybciej się goją i znikają,
  • nie zapycha cery,
  • niska cena,
  • praktyczna pompka przy butelce.
Do wad zaliczyć mogę jedynie:
  • delikatny, ale mało przyjemny zapach (idzie się przyzwyczaić),
  • zostawia tłustą warstwę na skórze,
  • wolno się wchłania.



Podsumowując już wszystkie informacje, które napisałam o tym oleju to powiem jedno:P Zdecydowanie go polecam osobom o cerze trądzikowej bądź tłustej! Chyba z żadnego oleju nie byłam tak zadowolona jak z tego ;) Oczywiście mówię tylko o efektach, które zauważyłam na swojej twarzy, gdyż inne zastosowanie jest mi nieznane :P Zatem jeśli jeszcze wahacie się czy warto go mieć, bądź wypróbować to ja zdecydowanie go Wam polecam!:)

12 komentarzy:

  1. Pozwól, że spytam, ale skoro to olej do cery tłustej to on będzie w jakimś stopniu ją wysuszał? :D Szukam czegoś do mojej odwodnionej buźki i olej na noc mógłby być spoko. Ale skoro istnieją takie do cery tłustej, to mogą mnie też wysuszyć, na to chyba wychodzi. I w sumie przydałaby mi się pomoc z znalezieniem czegoś co mnie nie przetłuści wywołując zmiany trądzikowe a jednocześnie nawilży... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę przyznać, że nie zauważyłam żadnego przesuszenia skóry nawet w okolicach ust, gdzie co roku miałam suche skórki. Jednak u mnie olej to nie jest jedyny produkt, który aplikuję na twarz:) Może spróbuj nakładać olej, a na niego jakiś krem nawilżający. Wtedy olej działa na trądzik, a krem zapewni nawilżenie :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz o nim słyszę, wydaje mi się ciekawy :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O oleju krokoszowym słyszę pierwszy raz, ale wydaję sie ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zapchał Cię ? bo mnie większość zapycha - przez miesiąc wydaje się być super a później dużo zamkniętych zaskórników się pojawia :( yhhh a trądzik coś mnie nawiedził i nie chce odpuszczać. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo mnie nie zapchał! :P problem z zapychaniem miałam po oleju konopnym :P ale krokoszowy jest genialny! :)

      Usuń
  5. O tym olejku wcześniej nie słyszałam, jeśli rzeczywiście mi pomoże to dam Ci znać w komentarzu. Kupiłam go na tej samej stronie co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję! :)

      Usuń
  6. Ten olej jest po prostu super. Zapach naprawdę mało przyjemny, ale mam pozytywny rezultat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku,już naprawdę nie wiem, co o nim sądzić... czeka u mnie w kolejce do przetestowania, ale informacje o nim w internecie są totalnie sprzeczne. Raz widzę, że jest genialny do cery tłustej i trądzikowej, a raz, że bardzo zapycha :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)