GARŚĆ JESIENNYCH INSPIRACJI

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym Wam pokazać moje jesienne inspiracje na paznokcie. W tym roku będę stawiać na delikatne zdobienia, a czasem nawet na sam kolor, zwłaszcza jeśli będzie to burgund, brąz czy też idealny odcień wojskowej zieleni. To właśnie takie kolory będą u mnie gościć najczęściej. Chociaż pojawią się też inne, ale to właśnie te trzy wcześniej wspomniane barwy będą u mnie gościć najczęściej. A póki co zostawiam Was z kilkoma inspiracjami, które znalazłam w internecie. Nie są to moje zdjęcia, ale mam nadzieję, że właścicielki prac się nie pogniewają, jeśli wrzucę ich zdjęciach na swojego bloga. Zatem zapraszam do oglądania, być może któreś prace i Was zainspirują! :)














Dla mnie jesień to czas ciemniejszych kolorów na paznokciach, ale także ciemniejszych ust. Dlatego w inspiracjach nie mogło ich zabraknąć. Dajcie koniecznie znać, jakie są Wasze ulubione jesienne kolory na paznokciach i ustach, bo ja póki co odkrywam na nowo odcienie brązu oraz klasycznej ciemnej czerwieni :) Czyli kolorów, których jeszcze nie tak dawno nie tolerowałam u siebie :D Zdecydowanie gust się zmienia :P 

19 komentarzy:

  1. Piękne, zwłaszcza ten granat w macie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. matowe pazurki wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślę, że jeżeli wrzucasz tu czyjeś zdjęcia, to wypadałoby, aby podać do nich źródło. Sama jesteś blogerką i nie chciałabyś, aby ktoś podkradał Ci fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią dodałabym źródło, tylko to są zdjęcia, które zapisałam sobie jakiś czas temu :( także źródeł już nie pamiętam... Jednak napisałam, że są to czyjeś prace, więc mam nadzieję, że autorki się nie obrażą na mnie! :)

      Usuń
  4. Wszystkie opcje powalające, cięzko wybrać jeden manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni kolor i ten mat podbiły moje serce:)!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Granat w macie wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie mam takiego grantu w swojej kolekcji :(

      Usuń
  7. Najbardziej podobają mi się burgundowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. matowy burgund <33333 aż narobiłaś mi ochoty na matowy top z semilaca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)