JESIENNE PAZURKI

Kochane, przychodzę do Was dzisiaj z postem, w którym chciałabym Wam pokazać jedne z ostatnich mani, które wykonywałam. Inspiracją były moje paznokcie, które pokazywałam Wam >TUTAJ<. Wykorzystała dokładnie te same kolory oraz pyłek do efektu lustra. Jedyną różnicą jest długość paznokci i jej kształt. Moim zdaniem ciemne kolory pasują także do krótkich paznokci, nie tylko do długich szponów. Zapraszam Was do oglądania zdjęć:)









Tak jak wcześniej pisałam, pazurki wykonane są na podstawie moich wcześniejszych paznokci. Miały być nieskomplikowane, bez żadnych malunków, gdyż główną rolę miał spełniać pyłek oraz cudowna ciemna czerwień. Mam nadzieję, że spodobała Wam się ta wersja :) Ja bym z chęcią powtórzyła takie mani na swoich paznokciach, jednak póki co mam przerwę od robienia hybryd. Oparzyłam sobie kciuka prawej dłoni tak, że powstał mi bąbel tuż przy płytce paznokcia. Jednak nie zostawię Was z samymi recenzjami czy też wpisami o nowych metodach :) A jak macie sprawdzone sposoby na oparzenia do dajcie koniecznie znać! :)

13 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)