METAMORFOZA

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdjęcia, na których uwiecznione zostały paznokcie wykonane przeze mnie :) Obie stylizacje zostały wykonane na dłoniach mojej Siostry, a przez brak czasu wyszło jak wyszło i paznokcie bardzo urosły. Dlatego chciałam Wam pokazać, że mimo dużych odrostów paznokcie się trzymają, a ucierpiał jedynie kciuk od prawej ręki. Pierwsze mani zostało wykonane kolorem 130 SLEEPING BEAUTY, natomiast do drugiego wykorzystałam 123 SZEHEREZADA i 032 BISCUIT. A teraz zapraszam Was do oglądania metamorfozy:)










Muszę przyznać, że za każdym razem jak robię nowe pazurki jestem zadowolona z siebie, gdyż utrzymują się one aż do zrobienia nowego mani:) Poza tym dziewczyny coraz chętniej oddają się w moje ręce mówiąc "Rób co chcesz", a efekt im się podoba. A ja staram się wkładać w każde mani odrobinę swojego serducha. Mam nadzieję, że efekty widać. Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba ta metamorfoza ;) I czy chciałybyście widzieć więcej takich zmian:)

24 komentarze:

  1. Uwielbiam patrzeć na zdjęcia przed i po. Cudne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Chętnie zobaczę więcej zdjęć z cyklu: przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie wpisy, mopga się pojawiać częściej. Moje niestety aż tak długo nie wytrzymują i ściągam bo już po prostu źle wyglądają, a nie ze względu na odrost ;( ale ciagle próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! I kolor i wzór bardzo przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły odrost ;p a nowy mani przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrost chyba największy z jakim miałam do czynienia:P

      Usuń
  6. Super przemiana, ja zawsze lubię takie zdjęcia przed i po :-D tylko zawsze zapominam zrobić te przed :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie teraz postaram się pamiętać o tych zdjęciach! :)

      Usuń
  7. Niezły odrost już był ;) geometryczne ombre wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metamorfoza ;) uwielbiam to jakże topowe zdobienie! cudne kolorki!

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)